مدیرعامل :   09133128506  -   09140326803     (آقای نیرومند)                                                

معماری آپارتمان آجر در ویتنام

معماری آپارتمان آجر در ویتنام

طرح این بنا با فلسفه خلق مکانی همراستا با ساختار محیط های طبیعی شکل گرفته است که به صورت مصنوعی ساخته شده اند. سازه پیشنهادی این بنا یادآور طرح یک غار است. سازه کلی این بنا با استفاده از دو لایه دیوار آجری که با هم تقاطع دارند ساخته و احاطه شده است و بعلاوه از ساختاری سبز از گیاهان و سبزیجات بهره می برد. آجر به واسطه روش ساخت دستی ساده آن، متریال آشنایی در مناطق روستایی ویتنام بوده و استفاده از آن به شدت در این منطقه رواج داشته است.

دیوار دو جداره آجری این بنا به عنوان یک فیلتر نیز عمل کرده و از نفوذ جنبه هایی از محیط خارج بنا مانند آفتاب از ناحیه غرب، گرد و غبار و سر و صدا جلوگیری می کند در عین حال که به طبیعت یعنی نور و باران و باد اجازه ورود به فضای داخل را می دهد. قسمت بالای دیوار خارجی کمی به داخل در جهات مختلف شیب دار شده است تا زاویه های دید بهتری را به منظر کلی این منطقه به وجود آورد. بعلاوه این رویکرد به ساکنان این خانه در گوشه های مختلف فضای داخلی آن کمک می کند که زمان و وضعیت آب و هوا را به واسطه سایه و هوا حس کنند.

فروش آجرنما نسوز لفتون

طراحی آپارتمان غار آجری مجموعه ای از فضاهای در هم بافته را در بر می گیرد که شامل بازشوهایی می شوند که به صورت تصادفی کار گذاشته شده اند. این بازشوها به تدریج از حالت باز و شفافیت به حالت بسته و خلوت و بالعکس می رسند. ترکیب بستگی و گشودگی ارتباطات متنوعی را با محیط اطراف به وجود آورده و بنابراین مرز بین درون و بیرون، خانه و خیابان و انسان و طبیعت در این پروژه محو می شود.

غار آجری به واسطه عرضه تصاویری از گوشه ها باغ، گشودگی به آسمان، نوارهایی از باغچه، و بخش هایی از خیابان، به کاربران خود هر دو حس آشنایی و غریبگی را القا می کند که وابسته به استفاده از فضا در زمان های مختلف، در اقلیم همیشه استوایی شمال ویتنام می باشد. به همین دلیل بنا برای ساکنان خانه در بستر یک فضای باز و وسیع که در هماهنگی با این پناهگاه امن و آرامش بخش می باشند، جذابیت و تجربه ای دلنشین را به همراه آورده است.

نمایندگی فروش آجرنما نسوز لفتون در اصفهان

 

images 1  آدرس مرکز فروش : اتوبان معلم ( اصفهان - شاهین شهر ) بعد از پل هوایی گز به

        سمت اصفهان اولین فرعی                   

         مدیرعامل : 09133128506 -09140326803    ( آقای نیرومند )    

         تماس جهت هماهنگی: 09925431742                       ( خانم باقری )     

             تلفن کارخانه : 03145711350   

نقشه گوگل

درباره ما

شرکت بازرگانی سپهر سفالین نیرومند با داشتن سالیان زیاد تجربه در امر تولید و فروش انواع آجر و ارائه مشاوره به تمام هم میهنان عزیز در سرتاسر ایران می باشد. این شرکت خود را موظف میداند که نسبت به مشتریان عزیز بهترین ها را فراهم و در کمترین زمان درخواست مشتری ارسال گردد.    جهت هماهنگی: 09925431742   خانم باقری           تلفن کارخانه : 03145711350

Top